×

Marketing szeptany

WOMM, Buzz, Whisper marketing

Marketing szeptany jest formą marketingu, która w dzisiejszych czasach staje się bardzo popularna. Marketing szeptany polega na “szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Przeważnie takie działania dzieją się na forach internetowych i blogach, ale nie tylko. Takie działania mają miejsce wszędzie tam, gdzie toczy się dyskusja na temat danej marki, produktu, usługi. Celem marketingu szeptanego jest wywołanie dyskusji w sposób naturalny i niewymuszony.

Efektem marketingu szeptanego jest zdobycie popularności firmy, produktu, usługi, o której szepczemy, a także jej rozpoznawalność. Dodatkowo działania związane z marketingiem szeptanym można połączyć z pozycjonowaniem.

Rola szepczących marketerów ogranicza się jedynie do pobudzenia dyskusji, dzięki temu informacje o marce i jej produktach rozchodzą się w sposób całkiem naturalny, nie rażą klientów, bo nie czują się oni nakłaniani do zakupu.

Ile kosztuje marketing szeptany?

Marketing szeptany rozliczany jest jednostkowo. Kwota liczona jest „per post”.